Monday, November 9, 2009

Dah lama woi!

Sudah lebih 9 bulan gua menyepi dari arena blogging..beratus2 mesej gua terima antaranya dari Fasha Sandha,Fazura,Ani Mayuni dan beberapa rakan lagi yg sememangnya menggemari perasa blog gua..Tiba2 hari nih dtg moOd nk refurbish dan renovate sket umah nih..nampak dah berhabuk dan bersawang..Takkan gua nak panggil cleaner kasi bersih..Mana gua ade duit..

Papan Kekunci Sakti..saja ja gua bagi nama nih..sbb keyboard nih mmg sakti..dah bertahun gua pakai dan tekan banyak2 kali..bentuk dan performancenya masih sama dari hari pertama gua bawak dia balik dari LowYat 5 tahun lepas..assignment,chatting,melayari web2 bermanfaat,main game,kira2 dan bermacam2 bentuk tugasan lain..dekat belakang keyboard nih ada tulis..Made In China..

Jadi, kepada Ashabul Kahfi,rajin2lah layari blog gua nih lepas nih..mungkin ruang sekecil ini akan cuba gua manfaatkan dengan hasil2 tulisan gua dan bantuan papan kekunci sakti..Andai ada tersilap dan salah gua mohOn ampun dan maaf sempena Hari Raya Haji yg bakal tiba..Sekian

-Masa: 4 jam sebelum exam EAP-

3 comments:

  1. oit judin~ welcome back! una is here.. hehe~ ko selalu2 la update pasni eh..best bace tulisan ko :)

    btw, semoga di permudahkan time jawab EAP.. All da best!

    ReplyDelete
  2. iyolah cik una..den cubolah update lopeh ni..

    ReplyDelete
  3. selalu2lah update blog ni?? menRAJINkan diri utk mengupdate merupakan satu masalah besar buat judin. hoho. apepon judin, selamat maju jaya!! hoho

    ReplyDelete